Tillskotten

Jag har valt att dagligen inta så kallade kosttillskott. Efter att ha sammanställt en lista över önskade substanser begav jag mig till MMsports fysiska butik på Skanstorget och botaniserade bland ett gigantisk utbud av både det ena och det andra. Den kunniga personalen var till mycket stor hjälp i försöken att hitta det mest prisvärda med tanke på min ambitionsnivå. En timme senare kom jag hem med två välfyllda kassar innehållande:

Body Science Creatine Monohydrate
Body Science Diet Fuel
Body Science Eaa-XX
Body Science Omega-3
Body Science Whey 100 %
Fairing Rage Extreme
WNT Anabolic Caps
WNT Daily Caps

Man hade med största sannolikhet klarat sig ungefär lika bra med vanlig svensk husmanskost, men jag vill ge kroppen så goda förutsättningar som möjligt för att växa. Märk väl att dessa inte utgör ett alternativ till en varierad kost, som för övrigt kommer skötas helt enligt regelboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0