Status: andra oktober 2010

Ni får ursäkta, nu har varken skrivit på några dagar eller återgivit gårdagens träningspass (som aldrig blev av). Axeln har bara blivit sämre och sämre. Ingenting tycks hjälpa, inte Voltaren, inte övningar från sjukgymnaste. Vad är nästa steg?!

Till råga på allt har jag nu dessutom dragit på mig en rejäl förkylning. Inte en sån där jag hostar och snorar hela tiden, utan jag känner mig i stället sjukt seg, tung i huvudet och orkeslös.

Som ett resultat av båda dess krämpor kan jag för närvarande inte träna. Axlar/Biceps igår blev ju som bekant aldrig av, och som det ser ut nu blir det ingen Rygg/Abdominals imorgon heller.

När jag väl kan återgå tänkte jag ge axeln så goda möjligheter som för att läka, genom att varken träna axlar eller bröst. Då blir det mycket armträning, kan tänkas. Varför inte lägga upp det så här:

Måndag - Triceps/Biceps

Onsdag - Ben/Obliques

Fredag - Biceps/Triceps

Söndag - Rygg/Abdominals








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0