Skolmat from hell

Jag har nyss inmundigat den minst bulkiga måltiden världen någonsin skådat! Vet inte ens om den är förtjänt att benämnas lunch. Jag har sett upplägget förr, i själva verket några gånger varje termin, och jag gillar verkligen inte det jag ser...



Bamba-Tommy, (om du ser detta) länka gärna näringsinnehållet så att vi alla får se vad det är för junk du trycker i oss.

Nej, dagens kosthållning går verkligen inte till historien som en av de mest kalori- eller proteinrika. Att bulka på soppa, det är ju för hundra gubbar som att deffa på jordnötter...

Kommentarer
Postat av: Natha

Mums! Hoho

2010-09-09 @ 21:32:59
Postat av: Fanny

Hermano! Broccolisoppan är Donners paradrätt. Alltid en perfekt balans mellan sälta och broccoli.

Nej men helt ärligt, antagligen världshistoriens tråkigaste rätt.



Är förövrigt kul att läsa om dina träningsframsteg :) Kunde knappt kolla på filmerna, saknade dig för mycket då!^

btw, du har inte funderat på att extraknäcka som personlig tränare eller nåt? Typ dietist? XD

Puss!

2010-09-12 @ 01:21:30
URL: http://africanvibe.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0