Träningsrapport 16/4 -11

Tid: Ca 50 minuter

Träningsform: Kondition/Backintervall

Plats: Hunnebostrand/Skalberget

Betyg: 7/10

Visst har jag påsklov, är på "semester" och umgås med mina vänner. Men visst fan ska träningen hinnas med! Var inte särskilt motiverad, men hade bra med spring i benen. Dessvärre kände magen halvvägs att det var dags för att göra sig av med lite slaggprodukter, så jag fick ta det jävligt lugnt hem. Väl hemma möttes jag av ett fantastiskt besök på toaletten, vilken följdes av backintervall.

Lätt joggning
4-5 km

Backintervall
10 st (filmen finns, men det skulle ta 115 minuter att ladda upp den med det mobila bredbandet)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0